Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

HELP Problemen met magento connect van alles geprobeerd

cobramusic
Jr. Member

Total Posts:  8

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met magento connect, Ik kan niet via die weg een nieuwe template of add toevoegen, zodra ik de link van de magento site afhaal en die invoer, doet hij hem gewoon laden, dan zie ik hem ook gewoon in de lijst onderin vermeld staan, maar zodra ik terug ga naar de admin gedeelte vind ik nergens de template terug of de add-on, Ik heb de mappen met chmod aangepast, zodra ik een template via de ftp upload is er niks aan de hand en komt hij gewoon in de lijst te staan.

Tevens heb ik via de standaard vertaling een aantal Engelse woorden er tussen staan, die krijg ik niet aangepast, ook op mijn product pagina staat er een foto van een Sony camera vermeld die ik niet weg krijg, Zodra ik mijn homepage content wil aanpassen naar een simpele tekst ipv het standaard wat ingevuld is door magento word dit niet verschenen op mijn homepage.

Hebben jullie toevallig een idee wat ik hier aan kan doen zodat ik mijn website kan gaan gebruiken.

om te zien wat ik bedoel met een aantal dingen kunnen jullie op mijn site www.xenonodijk.nl kijken.

Alvast bedankt voor de tijd en moeite om dit te beantwoorden.

MVG,
Jeffrey Wallenburg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

cobramusic
Jr. Member

Total Posts:  8

Is er dan niemand die me kan helpen hier mee ??

mvg

Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Op Magento.nl staat jouw vraag ook. Hij is daar volgens mij al beantwoor.d

Magento Community
Magento Community