Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

set up Fragt

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

hej mig igen
Fragt.
kunder i frankrig skal betale 6€ + moms 19,6% for ordre paa under 79€.  79 eller mere fri fragt
Kunder fra andre EU lande skal betale 13€ + moms 19,6% paa ordre under 99€. 99€ eller mere fri fragt

En der kan forklare hvordan jeg klare det?

Havde ogsa tænkt mig at sige hvis kunderne fra frankrig køber for 99€ eller mere faar de fri fragt og -5% paa varene
EU lande køb for 129€ fri fragt og -5%.

Er det muligt?

mvh
anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Organicdreams - 11 May 2009 12:55 PM

hej mig igen
Fragt.
kunder i frankrig skal betale 6€ + moms 19,6% for ordre paa under 79€.  79 eller mere fri fragt
Kunder fra andre EU lande skal betale 13€ + moms 19,6% paa ordre under 99€. 99€ eller mere fri fragt

Havde ogsa tænkt mig at sige hvis kunderne fra frankrig køber for 99€ eller mere faar de fri fragt og -5% paa varene

Er det muligt?

mvh
anders

Hej Anders.

Ja, det er muligt. Du kan sætte en tabel op med fragtaksterne baseret udfra købspris.
Jeg kan desværre ikke lige finde linket, men giver det et forsøg senere på dagen - Medmindre nogen kommer mig i forkøbet grin

Tag et kig på pris-reglerne i mellemtiden

Magento Community
Magento Community

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

powerhosting.dk - 12 May 2009 12:35 AM

Organicdreams - 11 May 2009 12:55 PM
hej mig igen
Fragt.

Er det muligt?

mvh
anders

Hej Anders.

Ja, det er muligt. Du kan sætte en tabel op med fragtaksterne baseret udfra købspris.
Jeg kan desværre ikke lige finde linket, men giver det et forsøg senere på dagen - Medmindre nogen kommer mig i forkøbet grin

Tag et kig på pris-reglerne i mellemtiden

Tak, kigger paa det
anders

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top