Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

TAX/MOMS set op? 

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

Hej
Hvordan sætter man momsen/tax op? Min shop er i frankrig og sælger til frankrig og EU lande. I frankrig er der en moms paa 19,6 %. hvordan sæter jeg det op. Saa reglen med 19,6% gælder uanset hvilket land købern befinder sig?

Og hvordan faar jeg dette med over paa fakturaen? 40€ ex moms - moms 7,84€ pris med moms 47,84€

mvh
anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Organicdreams - 11 May 2009 12:41 PM

Hej
Hvordan sætter man momsen/tax op? Min shop er i frankrig og sælger til frankrig og EU lande. I frankrig er der en moms paa 19,6 %. hvordan sæter jeg det op. Saa reglen med 19,6% gælder uanset hvilket land købern befinder sig?

Og hvordan faar jeg dette med over paa fakturaen? 40€ ex moms - moms 7,84€ pris med moms 47,84€

mvh
anders

Det er vel ikke så anderledes fra Dansk moms. (udover det er svært at hovedregne)

Har du prøvet at definere en tax-class på de 19.6% og så lade alle varerne være taxable-goods ? Som jeg forstår spørgsmålet, bør det være løsningen.

Tag et kig her

og på videoen her

Magento Community
Magento Community

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

Takker jeg kigger paa det men video linket ka jeg ik faa til at virke

anders