Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Fransk og engelske shop - beskrivelse af produkter et problem med de to tekster. 

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

Hej
min shop er paa engelsk og fransk. Jeg startede ud med at smide den engelske beskrivelse til produkterne ind. Nu hvor jeg saa vil tilføje den franske tekst kan jeg ikke det. Jeg vælger Fransk shop og saa gaar ind i beskrivelse af produktet. der er i forvejen den engelske saa den sletter jeg og putter den franske I. Jeg vælger SAVE men efter magento siger at mine rettelser er gemt, er det ikke det da den staar fint paa engelsk igen?

Da jeg startede med at komme de engelske beskrivelser ind mener jeg kan se at det var under DEFAULT Values og ikke under Main Website-Main store - Engelsk.

Jeg har slettet alt tekst til beskrivelsen nu saa der ingen ting staar. Prøver saa med teksten til fransk og engelsk ved at vælge Main shop / fransk eller engelsk.  Men den tager ikke imod opdateringen. 
Men vælger jeg DEfault Values og sætter en tekst ind opdatere den fint??

Nogen gode ideer?
Mvh
Anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Jeg kan ikke gennemskue ud fra din beskrivelse, om det er en fejl i systemet, eller dig der gør noget forkert, men sådan her skal det fungere:

- I dropdown-menuen foroven til venstre kan du vælge, om dine indtastninger skal gælde for et bestemt store view eller alle (default values).
- Som udgangspunkt benyttes de indtastninger, der er lavet under default values til alle store views.
- Hvis du har valgt et store view, og ved et felt fjerner krydset ved “brug standardværdi”, kan du indtaste en værdi i feltet, som gælder for det valgte store view og ikke andre.

Magento Community
Magento Community

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

Hej
Det var der problemt var med dette felt og krydset, takker nu ka jeg komme videre wink

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top