Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problemen met Pear in magento connect

laurensxl
Jr. Member

Total Posts:  5

Hallo,

Zojuist heb ik magento geinstalleerd op mijn webhost (magento hosting) de installatie gaat prima maar ik ondervind problemen met het installeren van extenties via magento connect.
Zodra ik de 1e keer naar magento connect ga en een extensie wil installeren gaat dit prima, maar wil ik hierna nog een extensie installeren krijg ik de volgende melding

downloading dutch_NL-1.3.1.tgz ...
Starting to download dutch_NL-1.3.1.tgz (97,286 bytes)
. . . . . . . . . . . . . . . . . ...done: 97,286 bytes
Could not get contents of package “/home/bittstor/public_html/alpha/downloader/pearlib/download/dutch_NL-1.3.1.tgz”. Invalid tgz file.
Download of “magento-community/dutch_NL” succeeded, but it is not a valid package archive
Error: cannot download “magento-community/dutch_NL”
Install Errors
Download failed
PEAR ERROR: install failed

de Preferred State settings staan goed, daar mag het niet aan liggen.

Is er iemand met dezelfde problemen en hoe zijn deze opgelost?

Alvast bedankt…

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

hm de-installeer die extensie eens. en gebruik daarna deze:

magento-community/Locale_Mage_community_nl_NL

Laat even weten of dat wel werkt.

Magento Community
Magento Community

cranberry
Jr. Member

Total Posts:  16

Heb dezelfde problemen, heb nu al een paar keer opnieuw alles geinstalleerd en ben er achter gekomen dat de PEAR foutmeldingen beginnen nadat ik de iDEAL extensie heb toegevoegd.
Zodra ik die geinstalleerd heb begint de ellende, en volgens mij komt dat doordat er met die iDEAL ook een hele serie core bestanden opnieuw geinstalleerd worden.

Is er een mogelijkheid om iDEAL zonder die vernieuwde core installatie erop te zetten?
Wie weet het antwoord

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

wat is de foutmelding die je krijgt in Pear, en welke language pack gebruik je?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top