Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Jeg har ikke en ski’ på lager…

BjarneBK
Member

Total Posts:  61

Jeg har intet pÃ¥ lager, da min shop er bygget op om forudbestilling. Jeg vil gerne have at kunderne skal kunne bestille varer og gennemføre en betalingstransaktion, selv om varerne ikke er pÃ¥ lager - problemet er bare at Magento som default er sat til at man ikke kan bestille varer der ikke er listede med “PÃ¥ lager”. Er der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvor jeg kan fjerne denne “PÃ¥ lager"-tekst uden at man samtidig fjerner muligheden for at kunden kan bestille og betale for varen?

På forhånd tak!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Du kan slå lagerstyring fra i System -> Konfiguration -> Lager og fjerne teksten i app/design/[bla bla]/template/catalog/product/view/type/*.phtml.

Magento Community
Magento Community

BjarneBK
Member

Total Posts:  61

Super!

Mange tak for hjælpen, Anders!  cheese

Magento Community
Magento Community
Magento Community