Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento templates gezocht

Koos van der weijde
Jr. Member

Total Posts:  4

Hallo,

Zijn er mensen die mij Magento templates kunnen aanleveren. Ik heb er enkele honderden nodig dus er is werk aan de winkel. Hoe voordeliger je bent hoe meer je er mag aanleveren. Kwaliteit is daarnaast ook erg belangrijk. De templates moeten low images bevatten, het pakketje moet en zip zijn en app en skin mappen moeten in de root van de zip.

Interesse? Mail naar koos@lpretail.nl met je aanbieding. Als we er uitkomen gaan we eerst van start met een paar test-templates en daarna gaan we voor de bulk!

Ik hoor graag van je, Koos van der Weijde

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Ik denk dat je meer kans maakt op sites als: http://www.getafreelancer.com/

of bulk inkopen bij templatemonster ofzo

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Ik zie dit nu op de officiele job board. 50 Euries voor een kwaliteits template dat in alle moderne browsers werkt, ik wens je veel success ermee!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top