Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

orderstatus

Goedkoopste Webshop
Sr. Member

Total Posts:  228
Netherlands

Na een poosje op het www te hebben gezocht maar helaas nog geen bevredigend antwoord gevonden, stel ik de vraag maar hier.

Ik heb een webshop en daarin wil ik meerdere orderstatussen zelf aanmaken. Alleen de vraag hoe dit te doen.

In de standaard Magento shop zitten eenvoudigweg niet genoeg statussen

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Vossie75
Sr. Member

Total Posts:  133

dat is 1 van de grote tekortkomingen van magento.
Op het forum (engelstalig) zijn wel een paar oplossingen te vinden om meerdere statussen aan te maken. maar deze zijn praktisch onbruikbaar door hoe magento het order process gestructureerd heeft.
Zelf ben ik vanwege deze tekortkoming aan het bekijken om de hele order afhandeling via een boekhoud pakket te gaan laten verlopen.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Yes, zie deze link: http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/20813/

Aanmaken is makkelijk genoeg in een XML bestandje. Maar om er dan handig gebruik van te maken, dat weet ik zo net nog niet.

Ik loop zelf eerst ff een maand of 3 zo default mogelijk (met alle irritaties en vertragingen van dien) en ga dan gebaseerd op feedback van personeel de boel aanpassen. Order Statusses is idd een belangrijk onderdeel van die aanpassingen.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top