Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Nyhedsbrev tilmelding/framelding

Etasker
Member

Total Posts:  54
Denmark

Jeg er stødt på et problem, kunder kan ikke tilmelde/framelde sig nyhedsbrev fra konto området newsletter/manage/

De kan sagtens tilmelde sig fra sideboksen nyhedsbrev.

Er der nogen andre der har samme problem?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Etasker
Member

Denmark

Har i andre samme problem?

Kan jeres kunder til/framelde sig nyhedsbrevet med checkboksen?

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Hej Viovao

Det ser ud til at der ingen problem er med det i min shop, Tjekkede lige da jeg så dit spørgsmål her. Havde ellers ikke tænkt på det smile

FÃ¥r denne korte besked ved afmelding: Afmeldt nyhedsbrev
Tilsvarende kort mail ved tilmelding: Tilmeldt til nyhedsbrev

Ændrede det lige lidt med de koder ( nogle af dem ) som er i den oprindelige tilmeldings mail, så kunden nu får en lidt mere informativ mail. Men ja kan sgu ikke få den til at hente kundens navn på den måde. Men ja stadig en noget bedre mail de får smile

Magento Community
Magento Community

Etasker
Member

Denmark

Tak, for tjekket Compuland!

Det er sq lidt mystisk at det ikke spiller i vores shop. Det burde være hel ren magento leveret kode, må lige gå i dybden med hvordan det hænger sammen, hvilke filer der gør hvad.

Og JA!, det kunne være rart at den kunne hente navn.

Noget andet som jeg SKAL have kigget på er at få lavet en nyhedsbrev-tilmeldings-checkbox ved checkout, den er der faktisk ved kontooprettelse som standart, men ikke ved checkout-kontooprettelse.

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Magento er generalt fantastisk. Men må også indrømme at man render ind i MANGE ting hvor man tænker, hvorfor fanden er det ikke lavet. Eller hvorfor fanden er det lavet sådan i sådan et stor og ellers fantastisk system?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top