Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Et nyt felt i kunde tabellen

lykkesoft
Jr. Member

Total Posts:  6

Er der nogen der vhvordan man opretter et nyt felt i kunde tabellen og får det vist i Admin?

I phpMyAdmin kan jeg se der er en dynamisk struktur man opretter felter efter. det er ikke bare et felt man opretter i en tabel. Jeg savner noget dokumentation af databasen.

MÃ¥ske er det nemmere at bruge et af de felter jeg ikke bruger i kunde tabellen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Du får ikke noget ud af at oprette et felt manuelt. Nye felter skal oprettes i katalog > katalogengenskaber

Det nye felt vil fremgå som en sammenkædning af EAV tabellerne

Magento Community
Magento Community

lykkesoft
Jr. Member

tak for dit svar men man kan kun tilføje felter til produkter under produkt egenskaber, og jeg skal bruge et nyt felt i kunde tabellen.

Magento Community
Magento Community

activevps.dk
Member

Total Posts:  66
Denmark

lykkesoft: Jeg tror det vil kræve “manuel” programmering for at kunne tilføje den mulighed du efterspørger ..

Magento Community
Magento Community

lykkesoft
Jr. Member

ok, så må jeg bruge en af de eksisterende felter. Underligt det kun er muligt at tilføje felter til produktet, for jeg tror databasen er forberedt til den mulighed.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top