Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Fehler vor Install. “Whoops, it looks like you have an invalid PHP version”

stream1000
Jr. Member

Total Posts:  7
Hamburg

Hallo,

ich wollte auf meinen Webserver auch mal dasMagento Installieren, ich habe alle rechte zu den Dateien angepasst und erfülle auch alle Anforderungen zu Magento. Allerdings bekomme ich wenn ich meine Seite aufrufe immer den folgenden Fehler hat jemand nee Idee dazu?

Whoopsit looks like you have an invalid PHP version.

Magento supports PHP 5.2.0 or newerFind out how to install Magento using PHP-CGI as a work-around.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

stream1000
Jr. Member

Total Posts:  7
Hamburg

problem behoben, habe magento einfach neu hochgeladen und nu funt es wink...aber dafür komme ich jetzt an einer anderen stelle nicht weiter :(

Magento Community
Magento Community

SuMaVe
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo zusammen,

das lustige ist: Ich habe PHP Version: 5.1.2 (Zend: 2.1.0) und bekomme trotzdem oben genannte Fehlermeldung. Weiß jemand Rat?

Magento Community
Magento Community

SuMaVe
Jr. Member

Total Posts:  2

uuuuuuuuuuuups red face .... ich geh nochmal in die Schule .... man sollte eben nicht lange nach Feierabend Denksportaufgaben machen :D

Trotzdem Danke wink

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top