Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

SEO en 404 meldingen

Sephen
Jr. Member

Total Posts:  4

Hallo Allemaal

Als ik mijn SEO uit zet dan krijg ik netjes alles te zien, als ik deze aan heb staan krijg ik op veel pagina’s 404 meldingen.

Ook zie ik nergens een .htacces file staan, moet je deze zelf toevoegen?

mod_rewrite staat overigens aan op de server.

ik hoop dat jullie genoeg hebben aan deze info…

Thanks!

Peter

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Je hebt wel een .htaccess nodig, tenzij je zoals mij om performance redenen alles in the VirtualHost dumpt. Let wel op dat met een gewoon ls command je files beginnend met een punt niet te zien krijgt. Met ls -a wel. Maar misschien gebruik je Plesk ofzoiets.

Magento Community
Magento Community

Sephen
Jr. Member

Total Posts:  4

Ik heb met verschillende FTP programma’s gekeken juist om er zeker van te zijn dat de file er staat, maar ik zie het nergens staan.
Hij moet toch in de var map staan of in de root?
Is het de bedoeling dat je dat bestand er zelf neer zet? of gaat dat ‘automatisch’?

Thanks!

Peter

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

in de root , en het zou automatisch neergezet moeten zijn bij het uitpakken van de magento files.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top