Magento Forum

Zijn er al exportscripts voor Beslist, Vergelijk etc.? 

Paulus
Guru

Total Posts:  335

Als Magento nog een ietsie pietsie sneller wordt gooien we de boel om, alles werkt inmiddels 99% okay.
Heeft iemand zich al verdiept in de vergelijkingsscripts? Kan niets vinden op de site hier bij M..

Adios.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Ik heb het script van Nostress Commerce gekocht uit de Magento Connect direcory. Het werkt nu voor Kelkoo, Beslist en Ciao. Zij hebben het omgebouwd, kost een paar tientjes. Het zijn tsjechen, niet duur.

Magento Community
Magento Community

MarcelP102
Member

Total Posts:  55

Linkje ? smile

NVM heb hem al http://www.magentocommerce.com/extension/reviews/module/550/export-search-engines

Magento Community
Magento Community

Paulus
Guru

Thanks, ga ik zo direct even regelen.

Ook al iets gezien voor iDeal Advanced? Ik zie steeds alleen die basic versie. MultiSafePay heeft een oude module die bij mijn laatste test ook niet werkte.

Magento Community
Magento Community

Paulus
Guru

Morningtime - 13 April 2009 02:38 AM

Ik heb het script van Nostress Commerce gekocht uit de Magento Connect direcory. Het werkt nu voor Kelkoo, Beslist en Ciao. Zij hebben het omgebouwd, kost een paar tientjes. Het zijn tsjechen, niet duur.

Hey, wij zijn nu ongeveer 6-8 weken in gevecht met deze lui, omdat het script op twee van onze servers gewoon niet werkt.

Ook moesten zij het voor beslist nog maken (jij zei dat je het ook al had laten doen, dus dat is vaag). Wij hebben ongeveer 10x ons geld retour gevraagd zodat we het door iemand anders kunnen laten doen, dat doen ze dus niet meer. Ook al werkt het niet op twee verschillende servers.

Een chargeback doen voor 4 tientjes vind ik ook lullig, ik weet hoe irritant dit is.

Heb jij nooit dat het een time-out geeft? Bij ons 100%, op twee servers waarvan 1 dedicated.

Magento Community
Magento Community

JanHoekstra
Jr. Member

Total Posts:  2

Zelf ben ik ook bezig met een partij die voor mij een soort datafeed module bouwt. Hierbij wordt middels een cronjob een exportbestand klaargezet, in csv of xml. De inhoud van het bestand kun je zelf samenstellen, dus ook nieuwe vergelijkingssites kun je dan makkelijk toevoegen.

Ik weet dat kieskeurig, vergelijk, beslist, ciao en nog een aantal andere partijen ook ondersteund worden. Zal ik eens vragen hoever ze zijn?

Gr. Jan

Magento Community
Magento Community

Paulus
Guru

JanHoekstra - 15 July 2009 12:12 PM

Zelf ben ik ook bezig met een partij die voor mij een soort datafeed module bouwt. Hierbij wordt middels een cronjob een exportbestand klaargezet, in csv of xml. De inhoud van het bestand kun je zelf samenstellen, dus ook nieuwe vergelijkingssites kun je dan makkelijk toevoegen.

Ik weet dat kieskeurig, vergelijk, beslist, ciao en nog een aantal andere partijen ook ondersteund worden. Zal ik eens vragen hoever ze zijn?

Gr. Jan

Graag

Magento Community
Magento Community

MarcelP102
Member

Total Posts:  55

@jan

Ben ook benieuwd

Magento Community
Magento Community

combicart
Member

Total Posts:  31

@jan, heb je al meer informatie? Ben namelijk ook benieuwd!

Magento Community
Magento Community

Paulus
Guru

Paulus - 13 July 2009 11:29 PM

Morningtime - 13 April 2009 02:38 AM

Hey, wij zijn nu ongeveer 6-8 weken in gevecht met deze lui, omdat het script op twee van onze servers gewoon niet werkt.

Ook moesten zij het voor beslist nog maken (jij zei dat je het ook al had laten doen, dus dat is vaag). Wij hebben ongeveer 10x ons geld retour gevraagd zodat we het door iemand anders kunnen laten doen, dat doen ze dus niet meer. Ook al werkt het niet op twee verschillende servers.

Een chargeback doen voor 4 tientjes vind ik ook lullig, ik weet hoe irritant dit is.

Heb jij nooit dat het een time-out geeft? Bij ons 100%, op twee servers waarvan 1 dedicated.

Okay, deze ‘lui’ verdienen meer credit dan ik ze gaf. Kennelijk lag het aan Magento (surprise;-)), na de update werkt de module bijna 100%.

Magento Community
Magento Community

Goedkoopste Webshop
Sr. Member

Total Posts:  228
Netherlands

Heb zelf ook een export bestand welke werkt voor Vergelijk, dus normaal ook voor de andere vergelijkingsites.
Heb wel de ervaring dat zijn ook het e.e.a. kunnen aanpassen waardoor het beter verloopt.

Magento Community
Magento Community

Wallie85
Member

Total Posts:  44

Beste Lezers,

Wij hebben een aantal webwinkels en ben in het bezit van een module waarmee je gemakkelijk een feed kan produceren voor vergelijkingssites en affiliate sites. Zelf gebruiken wij hem voor: Beslist, Vergelijk, Cleafs en Webgains. Heb je interesse om hem van ons over te kopen, neem dan contact met ons op.

Met de module kan je feeds produceren in de vorm van .csv en xml. Voor de feeds met .csv hoef je helemaal niet te programmeren, maar kan je in de feed aangeven welke velden etc. hij moet pakken. Heb in de bijlage een printscreen van de werking in de backend.

Voor meer foto’s en uitleg kan je ons altijd benaderen.

Met vriendelijke groet,

Coen

Image Attachments
Screen shot 2011-01-31 at 11.35.08.png

Magento Community
Magento Community

NoStressCommer
Sr. Member

Total Posts:  106
Prag, Czech republic

Hi,

try this
XML Feed Module

Our modules suuports following feeds:
Beslist.nl
Ciao-shopping.nl
Cleafs.nl
Daisycon.nl
Elcheapo.nl
FfShoppen.nl
FfVergelijken.nl
Fruugo.nl
Google.nl
Kelkoo.nl
Kieskeurig.nl
Koopjespakker.nl
Koopkeus.nl
M4n.nl
Nextag.nl
Nl.choozen.com
Shopmania.nl
Tradedoubler.com/nl-nl/
Tradetracker.nl
Twenga.nl
Vergelijk.nl

Magento Community
Magento Community

De aap
Jr. Member

Total Posts:  5

indien u problemen hebt met een goede datafeed kunt u deze ook bestellen bij dit bedrijf, ze vragen wel een beperkte vergoeding maar u heeft er dan ook geen omkijken aan. Ze geven ook nuttige tips:

Dus niet gratis maar wel snel en u hoeft niets aan uw webshop aan te passen en wordt binnen enkele dagen geleverd, zie: http://www.e-ss.nl/Oplossingen_crawler_vergelijkingssites.aspx

Magento Community
Magento Community

dewapoker
Jr. Member

Total Posts:  3

enjpy to stay this forum..really nice

Magento Community
Magento Community

burhandahari
Jr. Member