Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Producten pagina

blastfire
Jr. Member

Total Posts:  4

Hoi allemaal,

Ik heb een klein probleempje met mijn magento website.
Als ik nieuwe producten toevoeg blijft er altijd 1 vak leeg hoe los ik dit op zie de afbeelding

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. moet deze website volgende week opleveren vandaar.

Image Attachments
fout.png

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

blastfire
Jr. Member

Total Posts:  4

Heb het al gevonden, mochten jullie het zelfde probleem tegen komen dan voer het onderstaande uit:

Editing Magento grid view items per row isn’t just like changing td-s in a table. The items are laid out as li-s and not a table. The parameter is taken from somewhere, but where, I haven’t been able to find.

So, I needed to have 3 items per row in grid view instead of 4. Here’s how to change in grid view the number of products per row (tested in 1.6.1.0):

Open \app\design\frontend\default\your_theme\template\catalog\product\list.phtml

Find (near line 89) “$_columnCount = $this->getColumnCount();”

Replace it with “$_columnCount = 2 ; //$this->getColumnCount();” like:

The number value of $_columnCount represents the number of items per row in product grid view that you want to have. Replace it with what number you want.
Save and refresh page.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top