Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Ingen køb knap

kprimdal
Jr. Member

Total Posts:  2

Hej,

Jeg har prøvet og installere 1.2.1.2, og det er lykkes mig og få en kategori og et produkt frem (dog uden billede). Men jeg kan ikke købe produktet. Jeg går ud fra det er en meget simpel fejl, men jeg kan bare ikke lige finde noget nogen steder om det.

nogle som har prøvet det før ?

Jeg har desuden uden held forsøgt før at installere alle de sample data man kan finde, de ser dog bare ikke ud til at virke i 1212 da bare ikke kan få nogle der til ?

Mvh
Kprimdal

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Det er sikkert pga. lagerstatus. GÃ¥ ind pÃ¥ produktet og slÃ¥ lagerstyring fra, eller sæt lagerantallet til noget større end 0. Sæt ogsÃ¥ status til “PÃ¥ lager”.

Jeg ved ikke om der er problemer med sample data og 1.2.1.2, men hvis du vil bruge sample data skal det installeres FØR du installerer selve Magento.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top