Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Geen betaalmethode bij versturen, wel bij afhalen

info61
Jr. Member

Total Posts:  8

Beste,

Op onze webshop superhoezen.nl is tijdens het afrekenen met een ander land dan Nederland alleen betaling mogelijk als gekozen wordt voor afhalen. Wordt gekozen voor Flat-fee shipping dan wordt geen enkele betaalmodule zichtbaar.

Ik heb gezocht en gezocht, maar kan nergens vinden waar ik voor een verzend optie de betaalmodules kan selectere danwel koppelen.

De optie “Betaling van landen die van toepassing zijn.” in de config heb ik nagekeken. De landen staan allemaal goed, op alle niveaus.
Er moet dus ergens een koppeling tussen verzenden Flat-Fee en de landen niet kloppen.

Wie kan mij uit de brand helpen?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

info61
Jr. Member

Total Posts:  8

Er heeft inmiddels een expert naar gekeken en geconstateerd dat het een foutje in de code is en geen instelling.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top