Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lagerstyring

Thomas_VJ
Member

Total Posts:  61

Hej,

Jeg vil gerne benytte lagerstyring til at fortælle kunderne hvornår de kan forvente levering af deres ordrer således at hvis der er 1 eller flere af varen på lager, står der Leveringstid: 1-3 dage, er den ikke på lager står der eksempelvist Leveringstid: 2-5 dage. Uanset om varen er på lager eller ej, skal kunden have mulighed for at bestille varen. Jeg kunne tænke mig at indsætte denne funktion i stedet for den nuværende Status: ikke på lager

Nogen der har et godt bud på hvordan jeg løser denne?
Gerne lidt udpenslet da jeg er Magento Noob for tiden grin

Optimalt set kunne det være rart at kunne sætte en individuel leveringstid ved ikke-på-lager status pr. producent (alternativt SKU), men det har jeg på fornemmelsen ikke er muligt ... (?)

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top