Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Goede nederlandse Magento programeurs/bedrijven? 

Vossie75
Sr. Member

Total Posts:  133

Wat zijn in nederland goede magento programmeurs/bedrijven die zich serieus met magento bezig houden?

Ik ben opzoek naar een goede partner voor een redelijk groot project.
Gaat daarbij o.a. om het volgende:

* Unieke layout voor een shop.
* affiliate programma
* reseller programma (shops waarbij affiliates een eigen layout kunnen maken)
* dropshipping systeem (waarbij andere webshops aan mijn backoffice systeem gekoppeld kunnen worden en zo hun dropshipping orders automatisch aan mij kunnen doorgeven).
* TNT parcelware koppeling
* TNT pakjegemak koppeling

Graag hoor ik dus tips voor bedrijven en ervaringen van jullie met die bedrijven die een dergelijk project kunnen realiseren.

P.S. Vivendo ken ik al maar die hebben geen intresse in deze klus (ik heb o.a. op de webwinkelvakdagen contact geprobeerd te leggen met dat bedrijf, maar uit hun reactie en gebrek aan response blijkt een gebrek aan intresse).

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Beste,

uiteraard heb ik interesse. Het lijkt me zeker een groot project met veel aanvullend programmeerwerk. Morningtime werkt sinds het begin met Magento en diverse shops zijn gerealiseerd. Ook het ingewikkelde programmeerwerk is geen probleem.

Neem gerust contact op via de private message voor meer informatie/offerte. Ik ben ook zeer benieuwd naar het beshikbare budget voor dit project.

Magento Community
Magento Community

chason70
Member

Total Posts:  67

Wordt dit systeem dan verkocht of is het alleen voor eigen gebruik?

Magento Community
Magento Community

Vossie75
Sr. Member

Het is in elkgeval bedoeld voor eigen gebruik.

Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Tja doorverkopen,… Officieel betaal je voor de dienstverlening om het eenmalig samen te stellen. Maar het resultaat is toch weer open source en mag niet als product doorverkocht worden, evenmin het custom programmeerwerk van de leverancier. Anders krijg je xt:commerce taferelen, voor wie dat kent (gratis software op basis van oscommerce, maar mag je alleen downloaden als je tig uur service inkoopt).

Nou hoop ik niet dat het gebrek aan response een gebrek aan interesse betekent wink

Magento Community
Magento Community

Vossie75
Sr. Member

voor morningtime… ik had gehoopt hier wat meer response te krijgen van personen met ervaring met bepaalde bedrijven.
Ik begrijp dat je geintereseerd bent in het project, maar hoop toch nog wat reacties te krijgen van mensen die ervaring hebben met jullie bedrijf en/of andere bedrijven.

Nu zijn er helaas kennelijk (nog) niet veel nederlandse bedrijven met ervaring met magento.

Magento Community
Magento Community

Spinko
Member

Total Posts:  41

Heb je al gekeken op de magento website onder het kopje partners? Daar staan meerdere Nederlandse bedrijven die met magento werken. Daarnaast kan ik morningtime wel aanbevelen. Hij helpt de community vaak met problemen.

Magento Community
Magento Community

Vossie75
Sr. Member

Ik heb al contact gehad met een paar bedrijven die als partner geregistreerd staan ja. wacht echter nog op offertes daarvan.
Morningtime heb ik reeds diverse keren geprobeerd te bellen maar krijg steeds het antwoord apparaat.
heb tot op heden 1 offerte ontvangen…

Wil in elkgeval volgende week of de week erop een besluit gaan nemen met welke partij ik in zee wil gaan.

Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Wat vervelend, maar anderzijds kan ik anonieme nummers niet terugbellen. Ik heb ook geen bericht gehoord of email ontvangen. Dan had ik zeker gereageerd. Helaas.

Magento Community
Magento Community

Vossie75
Sr. Member

Hallo,
Ik heb inderdaad geen voicemail ingesproken of een e-mail verzonden.
Vind bij een dergelijk project bereikbaarheid ook van groot belang, vandaar dat ik het gewoon diverse keren geprobeerd heb om zelf te bellen.
mvg

Daniël

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top