Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

hjælp priserne passer ikke

Verbal
Jr. Member

Total Posts:  5

Jeg har en vare der er sat tiul 49,- i admin men i frontend står den til Specialpris: 4,00 kr jeg har ikke lavet nogle Specialpris påproduktet..
det er ca halvdelen af mine produkter hvor prisen ikke passer.. Kan det have noget men at shoppen er blevet opdateret til den nyeste version.

Image Attachments
pris.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Verbal - 14 March 2009 05:56 AM

Jeg har en vare der er sat tiul 49,- i admin men i frontend står den til Specialpris: 4,00 kr jeg har ikke lavet nogle Specialpris påproduktet..
det er ca halvdelen af mine produkter hvor prisen ikke passer.. Kan det have noget men at shoppen er blevet opdateret til den nyeste version.

Kan det være et problem med tegnsætningen ? Bruger du komma eller punktum i dine priser ?
-Gør det nogen forskel at skifte ?  -Husk at rydde cachen!

Magento Community
Magento Community

Verbal
Jr. Member

Total Posts:  5

Jeg bruger punktum.. og hvis jeg opretter et nyt produkt så ser det ud til at virke.. bare kedeligt at skulle oprette dem engang til..

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Løsningen blev et roll-back.

Moralen må være at huske at nappe en backup af datebasen inden man laver pris-regler / kampagner.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top