Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Switch tussen Store View

ajord
Jr. Member

Total Posts:  9

Mijn webshop bevat een ‘.nl’ en een ‘.de’ domein. Als ik op het Duitse vlaggetje klik, dan ga ik naar ‘.de’, as ik op het Nederlandse vlaggetje klik, dan ga ik naar ‘.nl’. Dat zit dus goed. Echter, al mijn pagina’s bevatten de namen van de store view.

Voorbeeld:

www.domein.nl/klantenservice
www.domein.de/kundenservice

Als ik nu van Store View wissel, dan geeft deze een 404 error. Opzich logisch, want Magento weet niet dat kundenservice bij klantenservice hoort. Mijn vraag is dan ook, hoe kan ik ervoor zorgen dat Magento weet dat deze bij elkaar horen. Dus als een klant op de klantenservice pagina zit en naar de Duitse pagina wil, dan moet de Duitse tekst van kundenservice naar voren komen.

Hoe zorg ik hiervoor?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Rombertus
Jr. Member

Total Posts:  12

Je kunt eventueel in de catalog>URL Rewrite Management wel de pagina laten verwijzen. Dus in de de versie klanten naar kunden en vice versa voor de nl versie.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top