Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Back up

Karin Meulengrath
Jr. Member

Total Posts:  19

Hej

Jeg har lavet en backup via System>værktøjer>sikkerhedskopi. Det får man en zip-fil ud af. vad nu hvis jeg vil gøre brug af denne fil? Hvordan gør man det? Jeg har ikke kunnet finde noget materiale om emnet.

Håber nogen kan hjælpe

Karin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Hej Karin

Hvis du har adgang til phpMyAdmin kan du importere din backup derfra. Ellers skal du have direkte adgang til MySQL gennem SSH.

At dømme efter dit spørgsmål er du ikke vant til at arbejde med databaser, og derfor vil jeg anbefale dig at få hjælp, hvis du skal lave en restore.

Magento Community
Magento Community

Thissel
Sr. Member

Total Posts:  80

Hej Karin

Du skal også være opmærksom på at backuppen kun indeholder den data der ligger i databasen.
Hvis du har lavet ændringer i filer via FTP (fx template-filer, installeret extensions eller lignende) vil disse ændringer ikke kunne fortrydes ved at bruge backup-filen.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top