Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lanot Attachments tab

jaccoermers
Jr. Member

Total Posts:  30

goedemorgen allemaal.

Ik gebruik de Lanot attachments module om bestanden (gebruikshandleidingen etc) aan een product te koppelen.

Nu wil ik die mooi in een tab zetten bij mijn product, maar krijg het niet voor elkaar :(

Kan iemand mij helpen?

Catalog.xml

<block type="catalog/product_view_tabs" name="product.info.tabs" as="info_tabs" template="catalog/product/view/tabs.phtml" >
                    <
action method="addTab" translate="title" module="catalog"><alias>description</alias><title>Product Description</title><block>catalog/product_view_description</block><template>catalog/product/view/description.phtml</template></action>
                    <
action method="addTab" translate="title" module="catalog"><alias>upsell_products</alias><title>We Also Recommend</title><block>catalog/product_list_upsell</block><template>catalog/product/list/upsell.phtml</template></action>
                    <
action method="addTab" translate="title" module="catalog"><alias>additional</alias><title>Additional Information</title><block>catalog/product_view_attributes</block><template>catalog/product/view/attributes.phtml</template></action>
                    <
action method="addTab" translate="title" module="catalog"><alias>downloads</alias><title>Downloads</title><block>lanot/attachments_block_abstract</block><template>catalog/product/view/downloads.phtml</template></action>
                </
block>

downloads.phtml

<?php echo $this->getChildHtml('lanot_attachments')?>

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top