Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Nopea Magento web hosting? 

katri99
Jr. Member

Total Posts:  2

Hei,

Olen uusi Magento myymälä ja haluan valita hyvä hosting aloittaa. Olen jo ostanut yhden, mutta se ei toimi, se on liian hidas ja käyttökelvoton. En halua viettää aikaa ja rahaa hosting enää mitä pitäisi tehdä helposti. Auttakaa minua valitsemaan hyvän magento hosting.

Paljon kiitoksia

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

royman
Jr. Member

Total Posts:  6

Se vie paljon aikaa ja rahaa, jos valitset väärän tarjoaja. Ja tiedät, että se ei ole helppoa valita hyvän Magento hosting. Sen on oltava hosting mitä on määritetty Magento saada se toimi hyvin.

Käytän SiteGround Magento hosting minun sivustoja ja ne kaikki toimivat nopeasti ja vakaa. Niiden tuki on erittäin nopea liian.

Jos valitset normaalin hosting mitä ei ole suunniteltu Magento, se ei toimi tai toimivat erittäin hitaasti.

Magento Community
Magento Community

katri99
Jr. Member

Total Posts:  2

Kiitos avusta. Heillä on enemmän kuin 9 vuotta hosting ja on paketti Magento niin kai se toimii. Joka tapauksessa, yritän kertoa, jos se toimii. kiitos

Magento Community
Magento Community

royman
Jr. Member

Total Posts:  6

katsomaan supercacher toiminnallisuutta. Se voi auttaa sivustosi nopeammin 4x

Magento Community
Magento Community

anna_oconner
Jr. Member

Total Posts:  1

pass unlock 1354
patch 1353
cpa_approval 1352
hosts facebook 1351
W8 1350

Magento Community
Magento Community

Magestore
Mentor

Total Posts:  1015
Viet Nam

As Magento is a very resource-demanding platform, you will need a powerful hosting that is optimized for Magento
Take a look at this article, it may help you out.
http://magentotutorial.net/best-magento-hosting/

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top