Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Ny moderator

anders-1
Member

Total Posts:  58
Århus C

Hej

Jeg er åbenbart ny moderator på det danske forum. Det er jeg blevet ved et tilfælde eller en misforståelse - kald det hvad du vil grin - jeg har i hvert fald ikke bedt om det.

Har du lyst til at være med-moderator, sÃ¥ sig til - ellers er jeg moderator (Ã¥benbart) indtil andet aftales…

Anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

wex69
Jr. Member

Total Posts:  1

Tillykke! wink

SÃ¥ mangler vi bare en stable version, dansk oversættelse… osv osv

Hvad er din LEDButikken enig byget op i?
Har ikke sat andre end Sumoshop som rigtig bruger CSS til opbygningen.

Magento Community
Magento Community

anders-1
Member

Total Posts:  58
Århus C

Tak grin

Som i så mange andre projekter af den her type, så skal udviklingen støttes af brugerne. Du kan være med til at sikre en stable version ved at teste den nuværende 0.8 og melde fejl ind, hjælpe andre med at løse problemer. Og du kan også hjælpe Rune med oversættelsen, så den er klar når stable frigives. Og kan du kode i PHP, så er der masser af spændende idéer til moduler, som du hjertens gerne må gå i krig med.

LEDbutikken.dk er bygget i Shopify (http://www.shopify.info/), et canadisk system der er hosted hos udviklerfirmaet. Systemet har en superlækker admin-del og er rent teknisk ret godt skruet sammen, men der mangler desværre en del funktionalitet. Alt dét har Magento…

Magento Community
Magento Community

Hedegaard
Jr. Member

Total Posts:  4
Girona, Spain

Hej Anders,

Jeg er forholdsvis ny mht. dette projekt, men jeg følger projektet dagligt. Jeg går ud fra at der kommer ekstra fokus på dette projekt så snart at en production ready release er klar, så hvis du føler du har/får brug for en hånd så sig til jeg vil glædeligt hjælpe til bare send mig en PM.

Mvh.
Lasse

Magento Community
Magento Community

Niklas Stephenson
Member

Total Posts:  62
Mejlgade 51A, Århus C

Jamen tillykke med denne lidt tilfældige udnævnelse. Hvis du ønsker en hjælper vil jeg da gerne træde til.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top