Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Fout bij handmatig een order maken in admin op betaalmethode

jeemiej
Jr. Member

Total Posts:  2

Mensen,

Ik heb een webwinkel draaien al een tijdje maar sinds gister heb ik een probleem gevonden omdat ik dit eerder niet had getest (stom genoeg), een klant had via e-mail een bestelling geplaatst en ik wou deze handmatig toevoegen in het admin panel.

Ik kan de producten selecteren voor de klant, de gegevens in voeren en factuur gegevens ook kan ik de verzendmethode kiezen maar zodra ik een keuze maak uit de betaalmethode (welke wel worden weergegeven) krijg ik de volgende foutmelding steeds: The requested Payment Method is not available.

Er worden wel 3 betaalmethodes weergegeven welke ik gebruik in de frontend
- iDeal (via icepay)
- PayPal (via icepay)
- Overboeking

Alle 3 de betaalmethodes geven de zelfde melding zodra ik deze selecteer, ik kan hierdoor dus de bestelling niet invoeren.
Nou zijn iDeal en PayPal niet zo heel belangrijk voor de admin panel echter overboeking wel.

(via de frontend is er niks aan de hand en werkt alles perfect naar behoren.)

Is er iemand die weet hoe dit probleem zelf heeft gehad en al heeft opgelost of weet hoe dit moet?
Ik heb hier hulp bij nodig, gezien ik al van alles heb geprobeerd maar continue dezelfde melding houd.

Gr. Jaimy

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

ICEPAY PSP
Jr. Member

Beste Jaimy,

Vervelend dat je problemen ondervind met ICEPAY in je Magento webshop. Maak je gebruik van onze Magento webshop module? Zorg dan dat je de laatste versie van onze module hebt geïnstalleerd. Kijk hierbij goed of de laatste versie compatibel is met de Magento versie die je gebruikt.

Magento Enterprise:
ICEPAY - Magento Enterprise webshop module
Magento Advanced:
ICEPAY - Magento Advanced webshop module
Magento Basic:
ICEPAY - Magento Basic webshop module

Mocht je nog steeds problemen ondervinden, dan kan je altijd een support case indienen via je ICEPAY account. Ga hievoor naar de ICEPAY website en login met je account. Klik rechtsboven op ‘support’ en beschrijf je probleem. Zorg ervoor dat je hierbij zoveel mogelijk informatie over het probleem beschrijft zoals de Magento versie en configuratie van je webshop.

Met vriendelijke groet,
ICEPAY support

Magento Community
Magento Community

jeemiej
Jr. Member

Bedankt voor de reactie, wij gebruiken inderdaad deze module van jullie (de advanced) en is up-to-date.

Echter vraag ik me af of het aan de module ligt, namelijk bank overschrijving gaat bij ons niet via jullie.
Maar gewoon via interne payment van magento zelf.

Maar alle betaalmethodes weergeven netjes in de admin echter zodra je deze selecteert komt telkens de foutmelding terug dat de betaalmethode niet beschikbaar is.

Ik ben er nu al een paar dagen mee bezig, van alles geprobeerd ook andere oplossing die mensen hadden via dit forum maar bij ons blijft de melding bestaan.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top