Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento host

andersnees
Jr. Member

Total Posts:  2

Hej.

Har nu søgt lidt pÃ¥ hvem der kan hoste magento “problemfrit”. Det eneste jeg fandt var powerhosting.dk og magentohotel.dk. Men ville lige høre om der findes bedre alternativer. Det skal være sÃ¥ billigt som muligt og betaling mÃ¥ gerne ske pr. md.. Skal give 800kr pr. Ã¥r ved powerhosting…

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

activevps.dk
Member

Total Posts:  66
Denmark

andersnees - 27 February 2009 09:13 AM

Hej.

Har nu søgt lidt pÃ¥ hvem der kan hoste magento “problemfrit”. Det eneste jeg fandt var powerhosting.dk og magentohotel.dk. Men ville lige høre om der findes bedre alternativer. Det skal være sÃ¥ billigt som muligt og betaling mÃ¥ gerne ske pr. md.. Skal give 800kr pr. Ã¥r ved powerhosting…

Forstår ikke helt din post..

Powerhosting.dk henviser direkte til Magentohotel.dk , hvor der tydeligt står at det er Powerhosting.dk som ejer Magentohotel.dk

Hvis du er interesseret i discount host skal du tage imod tilbudet på 800kr eller se om du kan få det billigere hos http://magento.dk/

Ellers kan du kigge på disse sites:

http://www.simplehelix.com/

http://www.properhost.net/

Der er mange flere danske og udlandske udbyder, Men tror ikke Vi kan matche Powerhostings billige pris på 800 kr / 1000 kr

Hos Powerhosting kommer din webshop dog til at skulle deles om de samme ressourcer, som de 150 kunder der allerede er på serveren.

Magentohotel skriver på deres hjemmeside at de er Magento Eksperter .. så du får Telefon + email support og Magento Eksperter med i prisen.

Men det er ingen anbefaling fra vores side.

Det er dit valg hvem du vælger som din host, men hvis performance betyder noget burde du gå efter det men hvis det er billig discount host så tror jeg ikke du finder nogen der er billigere.

-

Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

andersnees - 27 February 2009 09:13 AM

Hej.

Hvis prisen er den vigtigste parameter tror jeg ikke at du finder et bedre tilbud end de 800 kr. Pris og kvalitet hænger dog næsten altid sammen.

Jeg forstår simpelt hen ikke hvorfor der er så stor efterspørgsel efter e-shop webhoteller, der har 100% oppetid, gratis 24/7 telefonsupport, fri trafik, redundant mig her og der og som kun koster 10 kr per måned. Det er ganske enkelt naivt at tro at man får alt det for ingen penge.

Hvad lægger du i ordet “problemfrit”? Er det at det er teknisk muligt at afvikle Magento uden problemer eller efterspørger du i virkeligheden det jeg lige beskrev ovenfor? Et hvert e-shop projekt kræver tid og penge at sætte i søen, og sÃ¥ skal dit foretningsgrundlag altsÃ¥ være tyndt, hvis du mener at 800 kr pr Ã¥r er for dyrt.

Jeg sælger ikke hosting og har ikke en præference for nogen af de webhoteller, der er nævnt her i tråden, men jeg vil råde dig til at finde en host du har 100% tillid til så du kan fokusere på din forretning. Hvis du har et godt koncept er prisen altså ret ligegyldig.

Magento Community
Magento Community

andersnees
Jr. Member

Total Posts:  2

Torben - 27 February 2009 11:33 AM

Hvis prisen er den vigtigste parameter tror jeg ikke at du finder et bedre tilbud end de 800 kr. Pris og kvalitet hænger dog næsten altid sammen.

Jeg forstår simpelt hen ikke hvorfor der er så stor efterspørgsel efter e-shop webhoteller, der har 100% oppetid, gratis 24/7 telefonsupport, fri trafik, redundant mig her og der og som kun koster 10 kr per måned. Det er ganske enkelt naivt at tro at man får alt det for ingen penge.

Hvad lægger du i ordet “problemfrit”? Er det at det er teknisk muligt at afvikle Magento uden problemer eller efterspørger du i virkeligheden det jeg lige beskrev ovenfor? Et hvert e-shop projekt kræver tid og penge at sætte i søen, og sÃ¥ skal dit foretningsgrundlag altsÃ¥ være tyndt, hvis du mener at 800 kr pr Ã¥r er for dyrt.

Jeg sælger ikke hosting og har ikke en præference for nogen af de webhoteller, der er nævnt her i tråden, men jeg vil råde dig til at finde en host du har 100% tillid til så du kan fokusere på din forretning. Hvis du har et godt koncept er prisen altså ret ligegyldig.

Hej Torben

Med problemfrit mener jeg at shoppen kan køre normalt og viser siderne hurtigt.

Jeg er jo helt ny indenfor webshops og hosting, sÃ¥ undersøger jo bare markedet. Ved godt at pris og kvalitet normalt hænger sammen, men hvorfra skulle jeg vide fra hvad en “normal” pris er.

Det jeg spørger om, er jo om der findes andre alternativer som er billigere. Det eneste krav er at den kan køre problemfrit.
Men kan så forstå på jer at det bedste ville være powerhosting.dk =)

Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

andersnees - 27 February 2009 12:08 PM

Hej Torben

Med problemfrit mener jeg at shoppen kan køre normalt og viser siderne hurtigt.

Jeg er jo helt ny indenfor webshops og hosting, sÃ¥ undersøger jo bare markedet. Ved godt at pris og kvalitet normalt hænger sammen, men hvorfra skulle jeg vide fra hvad en “normal” pris er.

Det jeg spørger om, er jo om der findes andre alternativer som er billigere. Det eneste krav er at den kan køre problemfrit.
Men kan så forstå på jer at det bedste ville være powerhosting.dk =)

Fair nok.

Jeg tror ikke du finder noget der er billigere end powerhosting.

Hvis du vil undersøge andre hosts er det vigtigste at webhotellet ikke kører i safe_mode. De resterende krav opfylder de fleste.

Magento Community
Magento Community

Thissel
Sr. Member

Total Posts:  80

Hej Anders

Jeg har lige rykket en webshop fra en dedikeret server til 500,- om måneden over til Powerhosting og har i den forbindelse ca. tredoblet hastigheden i webshoppen på trods af at deres løsninger er baserede på delte servere. Så hastigheden er der i hvert fald ikke noget galt med smile

Oppetid og support kan jeg ikke udtale mig om endnu, men fik en fin service i forbindelse med oprettelsen.

Og så må jeg hellere lige understrege at dette indlæg egentlig ikke er skrevet for specifikt at fremhæve Powerhosting, men mere for at give et eksempel på at en højere pris ikke automatisk er lig med et bedre produkt.

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

@ Andersnees: Vi kan evt. aftale af afregne kvartalsvis istedet for Ã¥rligt, eller at du først afregner dit magentohotel nÃ¥r din shop er gÃ¥et i luften.  Der findes alternativer til et rigtigt magentohotel, hvis sikkerhed, performance og support har lavere prioritet end prisen kan du prøve at køre din magento hos Gigahost (de kører vist med valgfri safe_mode indstilling)

@ Magentohost: Velkommen på hosting-markedet.

@ Thissel: Tak for roserne. Vi har brugt rigtigt mange ressourcer på at optimere vores magentoplatform, det er dejligt at høre det har båret frugt.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top