Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Transactional emails met eigen design

ajord
Jr. Member

Total Posts:  9

Momenteel ben ik bezig met het opstellen van transactional emails. Inmiddels zijn deze in het Nederlands vertaald, maar de emails zijn nog met de standaard achtergrond. Het ziet er dus nog niet zo mooi uit. Wel zijn de emails voorzien van mijn logo, maar ik wil graag de lay-out helemaal wijzigen. En dan bedoel ik niet de tekst, maar ik wil een andere opmaak met mijn huisstijl. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn transactional emails mijn design bevatten?

Als je bijvoorbeeld van diverse kledingmerken een nieuwsbrief ontvangt, dan zie je vaak bovenaan het logo en de navigatiebar, daaronder een mooie foto(’s) met de producten en daaronder dat je je eventueel kunt uitschrijven. Mijn vraag is dan ook, hoe zorg ik ervoor dat ik ook zoeits krijg, maar dan natuurlijk van mijn huisstijl gemaakt?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

stanley246
Jr. Member

Total Posts:  5

kan je hier iets mee?

http://www.magentocommerce.com/wiki/modules_reference/english/mage_adminhtml/system_email_template/index

Magento Community
Magento Community

Rombertus
Jr. Member

Total Posts:  12

http://www.magentocommerce.com/resources/magento-user-guide vanaf pagina 175 staat uitgelegd hoe je alle mail kunt aanpassen naar eigen designs.

Je kunt zelf e-mails stylen in system>transactional emails

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top