Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento dating hjemmeside

nilu72
Jr. Member

Total Posts:  3

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der ved om man kan lave et dating website med Magento, eller om der er nogen der har erfaringer med det? Måske skal der så mange tilrettelser til Magentos setup at det vil være mere hensigtsmæssigt at bruge et andet system?

Lad mig høre hvad i mener.

Mvh. Niels

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Et dating-site? Det var godt nok en alternativ anvendelse af Magento. Altså et dating-site kræver vel funktioner til oprettelse, præsentation og søgning af profiler, kommunikation mellem brugere privat og offentligt, interessematching mv. Intet af dette har Magento. Magento er beregnet til at sælge varer.

Jeg er ikke sikker på at der eksisterer nogen open source dating-systemer, så du skal nok have fat i en programmør til at bygge det.

Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Jeg er fuldstændig enig. Med mindre du vil lave online prostitution er du i den helt forkerte retning.

Magento Community
Magento Community

nilu72
Jr. Member

Total Posts:  3

Nu skrev jeg dette indlæg for at fÃ¥ nogle input. Jeg er ikke pÃ¥ vej i nogen retning endnu, overvejer blot mulighederne.  Men tak for svar.

Magento Community
Magento Community

Thissel
Sr. Member

Total Posts:  80

Der findes en del dating-udvidelser til open source cms’et Joomla (http://www.joomla.org). Dette var mÃ¥ske en mulighed?

Som Anders og Torben også skriver, så er Magento i hvert fald nok ikke lige det rigtige valg til dit formål.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top