Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hvordan importerer man “Table rates” (forsendelses priser)? 

BjarneBK
Member

Total Posts:  61

Hej! smile

Jeg sidder og er ved at sætte leveringsformer op. Under System/Konfiguration/Leveringsformer har jeg under “Tabel sats” lavet en CSV eksport som jeg har downloadet. Jeg har sÃ¥ udfyldt tabellen med mine levringspriser defineret efter betingelsen “Pris ift destination”. Problemet er bare, hvordan pokker uploader jeg den til shoppen? Under System>Import/Eksport>Profiler har jeg oprettet en profil, jeg kalder Import Table Rates - men jeg kan ikke tilpasse den sÃ¥ den fungerer - f.eks kan jeg under “Enhedstype” kun vælge mellem “Products” eller Customers”.

Er der nogen som kan give mig en hånd?

På forhånd tak!

Venlig hilsen,
Bjarne

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

System -> Konfiguration -> Leveringsformer. I øverste venstre hjørne skifter du anvendelsesområde fra standard-konfiguration til dit website. Derefter kan du vælge filen under tabelsats i feltet importer, og trykke gem konfiguration.

Magento Community
Magento Community

BjarneBK
Member

Total Posts:  61

Hej Anders,

Tusind tak, det var lige dét jeg havde brug for! smile

Venlig hilsen,
Bjarne

Magento Community