Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hvordan bytter jeg home_main_callout.jpg ud med en gif- fil? 

BjarneBK
Member

Total Posts:  61

Hejsa!

Jeg har to spørgsmål, som jeg håber at I kan hjælpe mig med:

1) Hvordan bytter jeg home_main_callout.jpg (som jeg har cirklet øverst i den vedhæftede fil) ud med home_main_callout.gif, som jeg selv har lavet? - Jeg har prøvet at udskifte jpg’en med gif’en, men det virker ikke - formentlig pga formatskiftet.

2) Hvordan ændrer jeg teksten “Best Selling Products” (Som jeg har cirklet nederst i vedhæftede fil) til “Topsælgere”?

På forhånd tak!

Venlig hilsen,
Bjarne

Image Attachments
frontpage_alt.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Thissel
Sr. Member

Total Posts:  80

Hej Bjarne

Du skal ind og rette i den html-kode som definerer indholdet af forsiden.
I Admin går du ind under CMS -> Sider -> Home.

Her kan du bÃ¥de rette billede-stien sÃ¥ den peger pÃ¥ dit gif-billede, samt ændre teksten “Best Selling Products” til hvad der nu passer til dit website.
Vær opmærksom pÃ¥ at al tekst og billeder pÃ¥ forsiden som udgangspunkt er 100% statisk html. Dvs. at fx “best selling” ikke er en dynamisk funktion som konstant viser de mest solgte produkter - som man mÃ¥ske umiddelbart skulle tro.

Magento Community
Magento Community

BjarneBK
Member

Total Posts:  61

Hej Thissel,

Cheers, mate! smile

Super mange tak!!!!

Vh,
Bjarne