Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

ideal basic (ing) probleem met installatie

JKuppens
Jr. Member

Total Posts:  13

Hallo,

Zou iemand mij tips kunnen geven over de installatie van ideal basic van ing?
Ik heb de handleiding gedownload en gevolgd tot de stap 4.2 hashcodering integreren in de webshop.

Ik heb het idee dat er een heel stuk is overgeslagen in de handleiding.
Kan iemand mij vertellen wat ik met die code moet doen die er uit die stappen komen? Hoe, wat en waar moet ik dat invullen in magento?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

De beste oplossing is de module gewoon deactiveren. Maak gebruik van een payment provider zodat je meer betaalopties kunt aanbieden dan alleen maar iDEAL. Dan ben je klantvriendelijk en vaak nog goedkoper uit. En het mooie van alles is dat deze partijen een gratis betaalmodule hebben die actief onderhouden wordt en waar je met eventuele supportvragen bij ze kunt aankloppen. Je zult je huidige module ongetwijfeld wel aan de praat kunnen krijgen, maar de vraag is: lukt dat straks ook met Magento 1.8 of 2.0?

Kijk eens bij MultiSafepay of Sisow

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top