Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 3 of 3
Opvallend Weining Vooruitgang Issue Roadmap

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Dan zit je in hetzelfde schuitje als ik.

Alles loopt op zich prima, maar kan sneller, en ik zit met een paar bugs die me in de weg zitten.

Ik heb al een test installatie op 1.3.0 lopen wat qua back-end ook prima loopt. Heb de front-end, en dus de snelheidsverbeteringen nog niet kunnen testen.

Kwa upgrade, met de diff files, ging het dikke prima, zoals al mijn upgrades trouwens (altijd met diff). Had nu voor het eerst 2 clashes maar die waren meningloos en gemakkelijk handmatig recht te zetten.

Ik zit het meest met m’n custom template, hoop dat die goed blijft werken, in alle browser/OS combinaties (lastig te testen als je bijv zoals wij geen Vista hebt om mee te spelen). Met Beyond Compare heb ik de 1.2 default template met de 1.3 default template vergeleken en die zijn toch relatied drastisch veranderd. Al die tweak zullen dus ook doorgespeeld moeten worden naar mijn custom template. Dat kon wel eens lastig worden maar uiteindelijk wel waard.

Na 1.3 verwacht ik steeds minder drastische upgrades. De echte fouten zijn er zo langzamerhand wel uit, nu alleen nog kleinere bugs (veel). Geen grote funderingsveranderingen zeg maar.

Dus zowel voor de bugs en de snelheid ga ik zeker 1.3.1. live doen de komende dagen. Hoe snel dat lukt hangt van m’n template af.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

Kloten van de bok, nou hebben ze er weer een paar bij 1.3.1. aangeschoven, te doen met Connect. Staan we weer niet op 100% Balen!

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

haha ik wilde net gaan posten, maar je was me voor!

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Volgens mij is er iemand blij! wink

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

Yes, me me me!

Twee redenen. 1. Inderdaad dat ik morgen eindelijk kun upgraden (1.3.0 tests gingen al prima) en 2. Hier in Londen vieren ze met Holland House toerisme buro dinges elk kaar koninginnedag wat altijd een enorm vet feest is. T’is vandaag (beetje vroeg) en ze hebben heel Trafalgar Square afgezet voor het oranje legioen van expats en toeristen. En het is mooi weer dus wordt lachen. Met een hangover dan morgen maar upgraden smile

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 3 of 3