Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 2 of 3
Opvallend Weining Vooruitgang Issue Roadmap

chason70
Member

Total Posts:  67

http://www.magentocommerce.com/roadmap/release/1.3.0

Ze zijn flink bezig bijna klaar met 1.3 versie en er zijn ontzettend veel core bugs gefix dit zal een mooie update worden denk ik

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Voor iedereen die denkt “Oh ja jippie een upgrade snel mijn site upgraden” grin of iets minder blij, Doe het niet!  Wacht rustig een week of twee, bij alle major upgrades vergeet het team vaak wat dingetjes waardoor er na 1-2 weken al weer patches uitkomen.

Magento Community
Magento Community

chason70
Member

Heb ik gehad weet niet meer welk versie. Was wel mijn eerste upgrade en daarna functioneerde mijn website totaal niet meer moest ik helemaal opnieuw installeren

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Ik heb de boel nu alsvolgt:

Op mijn server, heb een folder voor de Magento installatie: /magento

Daarbinnen /1.1, /1.2 and straks /1.3

Toen ik van de 1.1 tree naar 1.2 ging heb ik 1.1 naar 1.2 gekopieerd en die geupgrade. Op dezelfde manier is de database magento_1_1 and magento_1_2. Straks met 1.3 kopieer ik 1.2 naar 1.3, ook de DB, en doe de upgrade daar. Dan kan ik het goed testen en met 1 druk op de knop terug naar een werkende 1.2 als het moet.

Hoef ik alleen de index.php files van m’n front-end shops naar de juiste installatie folder te sturen en klaar.

Zoals Gui zei, zal ik ff 1.3.2 afwachten voordat ik van 1.2 naar 1.3 ga. Kan nu echt niet meer blind upgraden en dan uitvinden dat het een zooi blijkt, al zal dat wel wat meevallen.

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

nou hij is er smile

Wat is een “Frontend Flat Catalog” het schijnt iets met je cache te maken te hebben en dat het sneller gaat, maar wat is het?

Magento Community
Magento Community

Spinko
Member

Total Posts:  41

Als je het weet, mag je het zeggen rasberry

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

We hebben het erover in en Engelse thread maar Varien komt de komende dagen met meer info. Tot die tijd moeten we het ermee doen dat het EAV ‘table combinatie process’ versimpelt wordt en daardoor sneller queries uitgevoerd kunnen worden. Iedereen die het probeert zegt wel degelijk het verschil te kunnen merken e diegenen die het gemeten hebben noemen performance gains van zo’n 40%.

Magento Community
Magento Community

chason70
Member

Voor mensen die willen upgraden naar 1.3.0 hierbij geef ik mijn advies wacht tot de volgende release klaar is kan je volgend op onderstaande link
http://www.magentocommerce.com/roadmap/release/1.3.1

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

Yes, goed plan. En omdat de x.1 release vaak een “Oh shit, we zijn dit vergeten” snelle release is, kun je ook op x.2 wachten om dan meteen ook de minder kritieke bugs uit .0 and .1 te verwijderen.

Magento Community
Magento Community

chason70
Member

x.1 release gaat wel best langzaam?

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

Nog eentje te gaan, hopelijk morgen!

Maar je hoeft maar ff een lege bug search te doen om de waslijst aan 1.3.0. issues to zien. :eek:

Ik ga morgen ff 1.3.0 proberen, maar liever 1.3.1.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

1.3.1 staat vanmorgen op 100% met 1.3.2 nu ook beschikbaar als je de URL manipuleert. Normaliter is dit het teken dat ze daadwerkelijk klaar zijn met 1.3.1. Als ze nou eens 2 dagen namen om 500 verschillende scenario’s en acties te testen, dan kan ik er mooi dit weekend mee bezig. Maar zal wel vandaag gepubliceerd worden!

Magento Community
Magento Community

chason70
Member

Heb nu goedlopende webwinkel en ik wil graag upgraden maar ik twijfel?

Iemand al upgegrade naar 1.3.1?

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

Is officieel nog niet beschikbaar dus tenzij mensen het via alpha SVN hebben geupgrade, zul je niet veel vinden die al hebben geupgrade.

Als je winkel goed loopt op 1.3.0 zou ik wel naar 1.3.1. upgraden. Een punt 0 versie is per definitie in een mindere staat dan een punt 1 versie.

Magento Community
Magento Community

chason70
Member

Nee winkel loop goed op 1.2.1.2 versie

Ik wil het graag upgraden vanwege 40% betere prestatie die ze beloven.
Magento gebruik ontzettend veel geheugen nu en soms is de laadtijd hoog als het druk wordt.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 2 of 3