Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento hjælp

patrickdk
Jr. Member

Total Posts:  1

Jeg søger en en person i Københavns omrÃ¥det som kan hjælpe mig med at sætte mig ind i de grundliggende ting pÃ¥ en magento webside som faktisk er færdig lavet. Der er dog kun en tom webside. Omend vi om fÃ¥ dage muligvis indsætter ca. 6000-8000 varer via csv.  Jeg ønsker vejledning og hurtig hjælp til hvordan alt fungere, opsætning af kategorier, indsætning af varer, billeder, video mm.
Muligvis kun en kort periode. Muligvis en løbende proces.
Vi kan muligvis også bruge en person til at opsætte endnu en webside i et andet design, men kørende på samme database. Dette dog først når der er styr på den første del.
Vi skal også bruge en person der kan integrere et xpos system som logisk nok skal arbejder sammen med databasen i magento, - jeg har fundet et system skal blot have hjælp til at integrerer det.
Jeg har ikke tiden til sætte mig ind i alt dette lige nu ved at læse mig til det. Jeg ville gerne indlæres direkte her i startfasen af en person der er dygtig til at lære fra sig.

Har dette job din interesse, så lad mig høre fra dig.

/patrick

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Hej Patrick,
Det kan vi godt hjælpe med.
Send mig en mail eller ring på mandag. eller 70208844

Magento Community Magento Community