Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

variabele naam eigen opties

noordpool
Jr. Member

Total Posts:  1

De producten die op mijn winkel te koop worden aangeboden kunnen worden voorzien van een aantal opties. Op de productpagina worden deze opties netjes weergegeven inclusief hun prijzen. Als een klant nu een optie kiest, dan wordt de prijs van de optie automatisch opgeteld bij de productprijs. Dit gebeurt ook op de factuur en dat wil ik niet. Ik wil de prijs van het basisproduct - dus zonder opties -, én de prijs van de gekozen opties afzonderlijk, onder elkaar worden weergegeven, met helemaal onderaan de totaalprijs (incl/excl BTW)

Dus:

Basisproduct € 850
Optie 1 € 100
Optie 2 € 50

Totaal (ex) € 1000
BTW € 210
Totaal (incl) € 1210

Om dit te realiseren heb ik de namen nodig van de variabelen van de verschillende opties (namen, prijzen), en tevens de basisprijs van het originele product zonder opties. Hoe kom ik aan de namen van deze variabelen?

Arjan

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top