Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Fixed Product Tax vraag

Spinko
Member

Total Posts:  41

Beste mensen,

Heeft er iemand ervaring met FPT? Ik wil namelijk 1 BTW tarief op alle landen laten gelden. Via de zoekfunctie heb ik een thread gevonden waarin stond “je moet hem enablen en dan in je attribute set zetten” maar daar kom ik niet echt veel verder mee. Oftewel heeft iemand er ervaring mee? En kan degene het mij binnen een paar stappen uitleggen?

Groeten.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Is dat niet een extra belasting voor producten waar een extra belasting op zit. Zoals in België bijvoorbeeld op batterijen, nn in Nederland vliegtickets? Weet niet of dat geschikt is voor jou setup.

Magento Community
Magento Community

Spinko
Member

ow… haha. hoe pas ik 1 BTW tarief voor alle landen dan toe?

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

Je moet alle landen specificeren in je “Beheer BTW-tarieven” en per land het juiste percentage aangeven ook al hebben die het zelfde percentage.

Magento Community
Magento Community

Spinko
Member

Zo, bezigheidstherapie

Magento Community
Magento Community

Markvds
Jr. Member

Total Posts:  6
Lisse, Netherlands

Wat late reactie, maar mogelijk heeft iemand hier nog wat aan. Een vast BTW-percentage naar alle landen rekenen doe je door de BTW af te laten hangen van de ‘plaats van verzending’ (zit ergens in de BTW-instellingen meen ik) en niet ‘plaats van bestemming’. Dan hoef je dus niet voor alle landen het BTW-percentage in te stellen.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top