Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Mollie iDeal integreren

thierrydereus
Jr. Member

Total Posts:  2

Hallo,

Ik ben sinds kort aan het experimenteren met Magento voor een nieuw op te starten project. Tot op heden bevalt mij het systeem erg goed, echter loop ik toch tegen een probleem aan.

Ik wil kopers de mogelijkheid geven via iDeal te betalen. Dit wil ik via Mollie.nl laten lopen, echter ik heb geen idee hoe dit te integreren. Op de website biedt Mollie een API aan, maar hier wordt ik ook niet veel wijzer uit.

Wellicht zijn hier mensen die hier meer over weten?

Gr. Thierry

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Download een van de vele andere iDeal Payment Modules and pluis die uit, vervang de API calls met die van Mollie en je zou het bijna klaar moeten hebben.

Of vraag hun zelf een voor Magento te maken. Hebben ze voor osCommerce ook gedaan…

Magento Community
Magento Community

thierrydereus
Jr. Member

Total Posts:  2

J.T., bedankt voor je reactie. Ik ga ermee aan de slag, en kijken hoe ver ik kom.

Als anderen nog suggesties hebben dan hoor ik het graag.

Magento Community
Magento Community

dizid
Jr. Member

Total Posts:  1
Rotterdam

Op onderstaande URL staan classes en voorbeelden voor Mollie integratie. Ook voor Magento is er een downloadable ‘payment module’.

http://www.mollie.nl/geavanceerd/ideal/

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top