Try the Demo

Magento Forum

Poll
Zou je deelnemen aan een Magento workshop als deze er zou zijn?
Ja, zeker! 7
Misschien, afhankelijk van... 2
Nee 1
Total Votes: 10
You must be a logged-in member to vote
Workshops voor Magento

Peter_09
Member

Total Posts:  40

Forumleden,

Nog niet zo lang geleden ben ik naar een workshop geweest van CMS MS, dat is een CMS systeem dat ik doorgaans voor mijn klanten gebruik.

We hadden een programma samengesteld met verschillende mensen die dan bijvoorbeeld vertelde over bepaalde modules of functionaliteiten. En daarnaast nog mensen die een kleine presentatie gaven van hun eigen projecten, met daarbij de mogelijkheid voor mensen om daar vragen over te stellen.

Ook hebben we gezamenlijk een aantal verbeterpunten op papier gezet voor het development team.

Naast dat het enorm leerzaam was werden er ook een hoop contacten gelegd en evaringen uitgewisseld.

Zou dat ook niet iets zijn voor nederlandse magento forum?

Even los van hoe dat organisatorisch zou moeten, zijn er mensen die daar iets voor zouden voelen?

Groet,
Peter

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J.T.
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

In principe wel al zou het voor mij afhangen van het “nivo”. Heb niet zo veel baat bij een uitleg over hoe je een product online kan zetten of hoe je een tax rule aanmaakt. Maar veel meer over customizing, performance tweaking, conversion optimisation en alle andere hardcore tech/geek stuff.

Het is iig altijd leuk met anderen over een zelfde onderwerpt te meeten. Je kunt nou eenmaal niet zoveel e-commerce platform enthousiasme kwijt bij je familie, vriendin, buurman, barman etc. :D

Ik gebruik trouwens ook CMS MS voor all “mini infomercial sites” van ons. Zit er eigenlijk aan te denken om ze (net als multi-oscommerce naar 1x Magento) allemaal onder Typo3 samen te brengen. Maar dat terzijde…

Signature 

It takes two to tango, so don’t blame Magento right away if things go tits-up!

Mage Quick FAQ
Q. Installation problems with localhost/xamp/wamp/whatever and/or missing php extensions, help!
A. Get Zend Server - Community Edition is free and will make things a lot easier on you now and when deploying to production

Magento Community
Magento Community

Peter_09
Member

Total Posts:  40

J.T. - 06 February 2009 07:05 AM

In principe wel al zou het voor mij afhangen van het “nivo”. Heb niet zo veel baat bij een uitleg over hoe je een product online kan zetten of hoe je een tax rule aanmaakt. Maar veel meer over customizing, performance tweaking, conversion optimisation en alle andere hardcore tech/geek stuff.

Dat dacht ik ook van die CMS MS workshop, maar dat viel toch wel mee. De agenda kan er natuurlijk ook een beetje op ingericht worden dat de technische kant ook aan de orde komt.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top