Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Magento goeroe gezocht

plazapallet
Jr. Member

Total Posts:  4

Ik ben op dit moment bezig met mijn eerste Magento Go webshop op te zetten en tot nu toe gaat het vrij makkelijk allemaal.
En de eventuele problemen die ik tegen ben gekomen, kon ik vrij makkelijk oplossen met een simpele Google search.

Maar nu heb ik een probleem, waar ik echt niet uitkom, zelfs niet na uren googlen. Vandaar dat ik jullie hulp vraag.

Hieronder het probleem in het kort;
Ik heb een aantal verschillende producten die verschillende verzendkosten hebben.
bijvoorbeeld:
Product A €10,- en oplopend per zoveel producten
Product B €20,- en oplopend per zoveel producten
Product C €30.- en oplopend per zoveel producten

Nu heb ik een csv file gemaakt voor de verzendkosten, maar nu hebben alle producten de zelfde verzendkosten.
Hoe kan ik er voorzorgen dat ieder product zijn eigen verzendkosten krijgt?

Heb iets gelezen over het definiëren van een categorie in je csv, maar weet niet hoe ik deze moet opmaken in csv.

Hier onder mijn csv opmmaak:
Land,Provincie,Postcode,Aantal (en daarboven),Verzendkosten
NLD,*,*,0,10.00
NLD,*,*,34,20.00
NLD,*,*,51,30.00
enz.

Hopelijk weet iemand de oplossing voor dit probleem.

Iig alvast bedankt, voor het lezen van mijn probleem

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mirasvit
Guru

Total Posts:  639

[removed by moderator: spam]

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community