Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Winkel info toevoegen

stokkum1542
Jr. Member

Total Posts:  5

Beste mensen van het magento forum,

ik ben nu een weekje bezig met het opzetten van mijn site. tot nu toe ging alles heel goed en ben blij met wat ik tot nu toe al heb kunnen bereiken, maar goed!

ik wil graag een pagina toevoegen waar ik mijn KvK nummer, BTW nummer en adres gegevens/telefoonnummer neer kan zetten. ik heb gezien hoe je een pagina maakt, maar ik kan nergens een optie vinden om een linkje op mijn site naar die pagina te maken.

weten jullie hoe ik dit doe?

ik hoop van wel!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

dekop
Member

Total Posts:  37

op welke manier bedoel je een link maken naar die pagina? want als je hem als subcatagory aanmaakt in je winkel word de pagina toegevoegd in de navigatie balk. en als je een tekst schrijft kan je daar tog een hyperlink van maken?

of is dit niet wat je bedoeld?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top