Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Incl btw invoeren maar Magento rekent BTW er alsnog boven op

Antera
Jr. Member

Total Posts:  4

Zit met een klein probleem wat ik maar niet opgelost krijg.

ik heb de instelling aangepast zodat ik in Admin bij het product ingeven incl btw prijzen kan invullen.

Zoals in de bijlage zie je dat ik incl btw ingeef € 449 maar dat magento er dan alsnog de 21% btw bij optelt ipv van de btw berekent van de ingegeven prijs ( € 449)

Wat er mis gaat is wel duidelijk maar nu de vraag welke instelling veroorzaakt dit?

hoop dat iemand mij het antwoord kan geven want heb al veel gedaan zoals ook het cache refreshen net als de index refreshen

Image Attachments
BTW 1.pngBTW 2.png

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

speerio
Jr. Member

Total Posts:  9

Antera,

Wat heb je bij de BTW regels ingesteld staan? en dan met name bij BTW tariefgroep.

Magento Community
Magento Community

Antera
Jr. Member

Dank je wel voor de reactie.

Anders kijk zelf even wat hij berekend op de site www.lowering.nl/Shop

Bij gesloten de printscreens

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag. Snap er tot op heden nog steeds niks van. Zelfs niet na vandaag nog een dag speuren

Image Attachments
BTW tarief 2.pngBTW tarief 1.pngBTW tarief 3.pngBTW tarief.png

Magento Community
Magento Community

Artbandits
Jr. Member

Total Posts:  1

ik weet niet of je er wat aan hebt, maar bij mij was de oplossing dat de verzend herkomst nog niet op nederlands stond.

systeem->configuratie-> en dan in de lijst links, onder verkopen staat verzend-instellingen

Magento Community
Magento Community

Antera
Jr. Member

Sorry dat ik hier niet meer gereageerd had maar dat was inderdaad de oplossing.

Simpele instelling maar met het gewenste resultaat

dank je wel

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top