Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Neteller eller andre? 

Søren
Member

Total Posts:  33

Hej Folkens.

Har længe prøvet at finde en løsning på dette, men er simpelthen ved at gå død.

Har prøvet at finde en ordentlig payment processor, som IKKE hedder Paypal, men det er som om at det ret umuligt. Næsten. Så er jeg faldet over Neteller, som egentlig ser lovende ud. Deres merchant del ser også ret god ud.

Dog har jeg haft utrolig mange problemer med at finde ud af om det overhovedet er muligt at bruge dem til Magento?.

Skal man ud i noget custom kodning, for at få dem som betalingsgateway? Måske i et popup vindue eller sådan noget?.

Nogen der evt har haft med dem at gøre før, eller har et foreslag til en udenlansk betalingsgateway som kan tilbyde rimelig priser?. smile

på forhånd tak.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Hej Søren,
Jeg kan godt anbefale dig Quickpay. Den kommer gratis med vores magento hosting. I den gratis udgave kan du modtage op til 500 betalinger per måned.
Der findes allerede et gratis modul til MAgento, så du skal heller ikke til at kode noget.

Vores hostingaftaler koster fra 1500,- om året og opefter.

Hvis du med payment processor mener “indløser”, sÃ¥ kan quickpay bruge dem her:

•Teller
•Nets (PBS)
•Euroline
•Handelsbanken
•iBill
•Swedbank
•Payex
•PayPal
•Nordea
•Danske Bank
•Sofort banking

Magento Community
Magento Community

Søren
Member

jeppejensen - 26 February 2013 04:20 AM

Hej Søren,
Jeg kan godt anbefale dig Quickpay. Den kommer gratis med vores magento hosting. I den gratis udgave kan du modtage op til 500 betalinger per måned.
Der findes allerede et gratis modul til MAgento, så du skal heller ikke til at kode noget.

•Teller
•Nets (PBS)
•Euroline
•Handelsbanken
•iBill
•Swedbank
•Payex
•PayPal
•Nordea
•Danske Bank
•Sofort banking

Hej Jeppe.

Tak for dit svar og din anbefaling. Men Nets er netop grunden til at jeg søger udenlandske. smile Orker ikke at lege med Betalingskortaftaler osv osv. smile Derfor jeg nævnte alternativer til Paypal eller Neteller. smile

Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Værløse, Denmark

Hvis du vil tage imod Dankort, så er der ingen vej udenom Nets/Teller. Hvis det ikke er nødvendigt, så kan du sagtens bruge f.eks. Euroline eller Swebank sammen med Quickpay. Så undgår du helt at tale med Nets.
Du slipper ikke for at lave aftale men et eller andet firma mht kort håndtering.

Magento Community
Magento Community

Søren
Member

jeppejensen - 26 February 2013 04:38 AM

Hvis du vil tage imod Dankort, så er der ingen vej udenom Nets/Teller. Hvis det ikke er nødvendigt, så kan du sagtens bruge f.eks. Euroline eller Swebank sammen med Quickpay. Så undgår du helt at tale med Nets.
Du slipper ikke for at lave aftale men et eller andet firma mht kort håndtering.

Det var nu heller ikke ment som at jeg ville undgå at lave aftale.

Men taget tingene i betragtning for et lille firma, sÃ¥ er en indløsningsaftale med NETs for dyr.  Der hvor jeg ville hen, var noget i stil med Paypal, bare uden at være Paypal. smile

jeg fortsætter min søgning. smile

Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Værløse, Denmark

Men hvis du vil kunne tage imod Dankort - så er der ingen vej udenom Nets - de har monopol på det. Ellers er de fleste af de andre på listen billigere end Nets på de andre kort.

Du får lige listen som link i stedet for: http://quickpay.dk/acquirers/

Magento Community
Magento Community

Rosengaard
Jr. Member

Total Posts:  4
Denmark

jeppejensen - 26 February 2013 04:20 AM

Hej Søren,

•Teller
•Nets (PBS)
•Euroline
•Handelsbanken
•iBill
•Swedbank
•Payex
•PayPal
•Nordea
•Danske Bank
•Sofort banking

Vidste ikke man også kunne bruge Nordea eller Danske Bank, tak for nice info smile

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top