Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

5% korting op producten

ploddertje
Jr. Member

Total Posts:  12

Ik ben bezig met de opbouw van de winkel.
Maar nu wil ik straks als alles klaar is een korting van 5% op alle producten geven tijdens de opening.
Ik ben al wat aan het stoeien geweest met catalogus prijs regels maar dan krijg ik een raar getal.
Als een product dan 43 euro kost kost het nog maar 2,95 wat doe ik fout of hoe kan ik dat het beste instellen?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

dekop
Member

Total Posts:  37

je moet de prijs van het product zelf niet gaan aanpassen,
je moet een special price aangeven in de product attributen en dan aangeven van wanneer tot wanneer je de special price wilt laten gelden

probeer anders je producten te exporteren mbv .csv
als je dat gedaan hebt vul je een special price in en tot wanneer de special price geldig is.

Magento Community
Magento Community

Rombertus
Jr. Member

Total Posts:  12

Je zit wel goed maar je vult de verkeerde percentage in. Als je 5 procent korting wil geven stel je dus de prijs in op 95%.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top