Magento Forum

403 forbidden

soegaard2000
Jr. Member

Total Posts:  3

MÃ¥ske der er en eller flere herinde som kan hjælpe mig en smule? Jeg har installeret en Magento 1.7 løsning hos en host og systemet fungerer. Som test har jeg lagt et par produkt kategorier ind som vises i top-menuen. Et par gange i døgnet sker der sÃ¥ pludselig det at disse kategori links + nogle andre footer-links pludselig ikke fungerer længere og ender ved klik pÃ¥ en “403 forbidden” side. Som sagt som kommer og gÃ¥r problemet lidt som vinden blæser. Er der nogen herinde som har prøvet noget lignende eller mÃ¥ske bare har et forslag til hvad problemet skyldes?

Og så lige et ekstra spørgsmål. Lige da jeg havde installeret den nuværende løsning kørte det hele meget hurtigt men nu er det ligesom om at load hastigheden er forringet væsentligt. Især når index-siden skal indlæses første gang. Jeg har prøvet at følger diverse råd på nettet men intet har hjulpet. Nogen som kender en mirakelkur?

På forhånd tak grin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Hejsa,
Det lyder som om, at der er problemer med rettighederne hos din host. Men det er svært at vurdere uden at have set siden.
Har du evt. et link?
Mvh,
Jeppe

Magento Community
Magento Community

soegaard2000
Jr. Member

Total Posts:  3

Jeppe, tak for dit svar.

Ja måske det er noget med rettigheder at gøre. Det undrer mig bare at problemet så ikke er der konstant. For få minutter siden da jeg testede virker alle links men om kort tid virker de sikkert ikke igen.

Hermed et link - det er dog kun DUMMY indhold så noget komplet site er der endnu ikke. Vil først være sikker på at have alle mystiske problemer ude af verden indne jeg arbejder videre.

http://pro7.meebox.net/~madebyde/webshop/index.php/

På forhånd tak

Magento Community
Magento Community

jeppejensen
Member

Total Posts:  40
Værløse, Denmark

Jeg ser om jeg kan genskabe fejlen. Umiddelbart ser det jo fint ud.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top