Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Op maat koppeling met Voorraad- en CRMsysteem

pdriessen
Newbie

Total Posts:  0

Beste Forumleden,

Wat Magento betreft ben ik een newbie. Ik heb wel uitgebreide ervaring in PHP, MySQL, HTML gedoe en zo en heb een eigen VPS enz…
Nu ben ik bezig om een bestaand voorraad en CRM-systeem te gaan koppelen met magento.

Via PHP (soap) kan ik verbinding maken met een server van het voorraadsysteem. Ik kan dan de gegevens via xml ontvangen. De gegevens zijn echter niet specifiek op magento gericht.

Mijn vraag is nu hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik kan natuurlijk een script maken die de ontvangen data wel geschikt maakt voor Magento, maar ik heb hier de volgende vragen bij:

- Is er ergens een specificatie / richtlijn hoe ik data moet aanleveren voor Magento
- Is er ergens een eenvoudige uitleg hoe ik data (op maat) kan koppelen / importeren in Magento.

Alvast bedankt, met vr gr, Peter

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mindstretch
Guru

Total Posts:  398
Enschede

Beste Peter,

Over welk bestaand voorraad en CRM-systeem heb je het?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top