Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

chèque et virement bancaire non visible sur le front end / check/moey order and bank prepayment not visible on frontend

rrroulio
Sr. Member

Total Posts:  88
france moselle

Petite info qui m’a bien causé des tracas. Pour afficher les divers moyens de paiement sur le site au moment de la validation d’une commande, pensez bien à donner un ordre pour chaque méthode de paiement. Sans cela, je ne voyais que spplus et paypal (alors que j’avais chèque, virement, bon de commande activés).
Si ça peut aider…

just info. Don’t forget to give a “sort order” for each payment method in admin panel.  check and bank prepayment are not displaying in front end without sort order (in my case with a 1.2.03).

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top