Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

“add to cart” probleem

John Kolen
Member

Total Posts:  66

Hallo,

ik heb het volgende probleem:

als ik vanuit mijn zoekresultaten een product aan de winkelwagen toevoeg komt Magento keurig terug op de resultaten pagina
met een melding dat het product succesvol is toegevoegd. (ik heb ingesteld dat men niet iedere keer naar de winkelwagen gaat)

Echter als ik dit doe vanaf een vervolg pagina met resultaten (bijv. pagina 2) wordt in de URL “?p=2&q;=zoekterm” toegevoegd
ipv “?q=zoekterm”.
Als Magento nu terug komt van het toevoegen krijg ik een foutmelding. Dit komt omdat de & is omgezet in & in de URL.

Nu kan ik niet vinden waar ik dit zou moeten aanpassen. Iemand een suggestie/oplossing?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

LibraOne
Jr. Member

Total Posts:  9
The Netherlands

Beste John,

Op zich lijkt het me heel logisch dat die /?p=2&q;= op een vervolgpagina staat in jouw voorbeeld, omdat die p=2 de parameter is die aangeeft op welke zoekpagina je bent. Dat is normaal gedrag van Magento. Ik begrijp alleen niet helemaal wat er daarna gebeurt.

Wat is de foutmelding die je ziet? Dat geeft wat meer clues misschien. Screenshot kan ook evt.

M.vr.gr.,

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top