Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

producten op de home pagina. 

jeskimo
Newbie

Total Posts:  0

hoi , ik ben sinds een paar dagen bezig met magento ,
ik probeerde nu om producten op de homepagina te krijgen , nu heb ik dat gedaan door :

{{block type=”catalog/product_list” name=”home.catalog.product.list” alias=”products_homepage” category_id=”6” template=”catalog/product/list.phtml” columnCount=”2″}}

in de “inhoud “ van de homepagina te plaatsen , de “gatagory_id” klopt.
maar er verschijnt niks.

maar als ik in de map , media/catalog/product/ kijk zie ik geen bestand staan dat list.phtml heet.

waarschijnlijk zal het iets heel voorspelbaars zijn , maar ik kom er niet uit!
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

de webshop staat op webshop.jesseu.nl , als jullie daar iets aan hebben
gr jesse

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

dekop
Member

Total Posts:  37

kan je in de homepage niet gewoon een widget invoegen (dat is waarscheinlijk de code).

maar dan moet je bij de producten ook nog aangeven op welke dag het product is aangemaakt. en aandehand daarvan pakt
de widget het laatst aangemaakten product(en) afhankelijk van hoeveel je er ingesteld hebt. en die zou die dan moeten laten zien op de homepage.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top