Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

geen pagina na keuze category in frontend

lekkerenleuk
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo,

Ik ben sinds 2 dagen bezig een webshop te bouwen, dus nog geen enkel inzicht in Magento.

Heb categorieën aan gemaakt in Magento en zijn ook zichtbaar. heb toen een product aangemaakt (exact volgens de handleiding). Als ik nu op frontend op een categorie klik krijg ik \\\"pagina not found\\\” . Ik zou een pagina moeten krijgen waar mijn producten op staan, maar die krijg ik niet. Ook niet de pagina dat er producten zijn toegevoegd.

Ik moet wel zeggen dat ik in de default category heb zitten klooien, misschien dat het daar aan ligt…

Tips grin zijn meer dan welkom, kan nu niet verder.  confused

Probleem niet opgelost, maar antwoord is niet meer nodig!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Richard Blezer
Jr. Member

Total Posts:  18
The netherlands

Je hebt in iedergeval één root categorie nodig. Maar ook allen maar één
Alle andere moeten subcategorieën hier van zijn. Controleer ook of ze actief staan. Dus niet licht grijs zijn.

Met vriendelijke groet
Richard Blezer

http://Www.nxt-web.nl

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top