Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Afbeelding upload bij product succesvol, maar geen afbeelding

wan4all
Jr. Member

Total Posts:  5

Ik werk met 1.7.0.2. Al even bezig met spoorzoeken. Maar kom er maar niet achter. Ik kan een afbeelding uploaden in het backend bij een product, PNG, GIF, JPG, maar ik zie de afbeelding maar niet verschijnen. Magento geeft wel aan: \\\’product is opgeslagen\\\’

Cache geflushed, php.ini aangepast, htaccess aangepast, filepermissions aangepast van de media folder naar 777. ownership van files nagekeken, lijkt wel of de flashuploader er mee kapt halverwege.

Het heeft gewerkt. Nu dus niet meer. Ik zie op het Engelse deel meerdere mensen worstelen hiermee. Alle oplossingen die daar mee samen gaan helpen niet. Iemand enig idee??

Image Attachments
fout-na-upload.JPG

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

wan4all
Jr. Member

Total Posts:  5

Na veel geprobeer heb ik het voor elkaar gekregen via een omweg, namelijk via het installeren van deze extensie: http://www.magentocommerce.com/magento-connect/Tobias+Renger/extension/1756/no-flash-uploader

Hierbij wordt de flashuploader UITgeschakeld voor het toevoegen van nieuwe afbeeldingen. Waarom is het überhaupt via flash??

Dit is de werkende key: http://connect20.magentocommerce.com/community/Dull_Uploader

Er is dus waarschijnlijk wat mis met de flashuploader.

Magento Community
Magento Community

maantje
Jr. Member

Total Posts:  22

Bedankt voor de tip !

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community